Byliście tu:)

niedziela, 30 grudnia 2012

I zimowy komplet w pełnej krasie:)

W końcu naszyjnik. Od niego zaczęło się moje kombinowanie z zimą:)  Kordonka mi zabrakło, żeby był cały frywolitkowy... Ale nic to, w sumie jestem zadowolona, ale pracowałam nad nim sporo... Daleko mu do ideału, ale w końcu jest dla mnie, więc nie musi być idealny. 
Jak już tak się rozpędziłam, to zgłaszam go również jako moją interpretację tematu w Kreatywnym Kufrze.



Idę walczyć z maszyna do szycia. Jak mi się nie chce... Kieckę muszę skrócić i parę tam takich różności uszyć. Naprawdę nie lubię już mojej maszyny, pewnie nie bardziej, niż ona mnie:) Fochy stroi.
Gdybym się już w tym roku nie pojawiła, życzymy Wam, razem z moją córcią Izą, szampańskiej zabawy, a w Nowym Roku zdrowia, samych sukcesów, radości tworzenia i żebyście do nas zaglądały! Dziękujemy za każde słowo, za wszystkie życzenia, z Wami jest super!


15 komentarzy:

  1. śliczny komplecik! piekne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zimowy komplecik ,bardzo oryginalny i w moim ulubionym kolorze :)
    Dla Was również życzenia jak najwięcej wspaniałych chwil w Nowym Roku :)
    P.S. Zaglądać to będę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet śliczny!!! Dziękuję za życzenia:) Tobie Kasiu również życzę szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Kasiu za udział w moim candy i mam prośbę, abyś jeszcze raz pod postem zostawiła komentarz, bo przez przypadek zamiast nacisnąć "opublikuj" wcisnęłam "usuń: ;( i komentarz przepadł. Biżuteria śliczna- Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny projekt :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łączenie technik wygląda świetnie. Ponownie powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I dobrze, że brakło tego kordonka, bo komplecik świetnie wygląda z tym sutaszem i koralikami!

    A w nowym roku - wszystkiego najlepszego! Z całego serca :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początek serdeczne dzięki za piękna karteczkę z życzeniami. Moja przemiła Pani listonosz, która ma małe dziecko bywa ostatnio dość często na zwolnieniach.I wtedy doraźnie, docierają do nas tylko przesyłki polecone.Stąd to lekkie opóźnienie.Ale co z tego.Radość absolutnie nie mniejsza:)))))
    Podziwiałam w poprzednim poście Twój fantastyczny sposób na nową ozdobę do butów.Bardzo mi się spodobała.
    Oczywiście wpadła mi w oko karteczka Izy "Kreskówka aniołka". Super:))
    Komplecik jest przepiękny.
    Pragnę Tobie oraz Całej Twojej Wspaniałej Rodzince życzyć Fantastycznego Nowego Roku!!!!!!!Do tych życzeń przyłączają się moje dziewczyny.
    A ze swojej strony postaram się bardziej nadążać, w komentowaniu Twoich nowych wpisów:)))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet :) Aż dech mi zaparło :) Pięknie łączysz sutasz z frywolitką oby więcej takich prac w Nowy Roku:) Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, trzymam kciuki za wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny komplet! wspaniale wygląda!!!
    Kasiu, wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku!!! Dla Ciebie i całej Twojej Rodzinki dużo miłości, wyrozumiałości, pięknych chwil i uśmiechu na ustach!!!
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. W Nowym Roku chciałabym Ci serdecznie życzyć
    tego co najlepsze i najpiękniejsze:
    niech spełniają się marzenia,
    blask przyjaźni i miłości każdy dzień opromienia,
    zdrowie i dobry humor nie opuszcza :)

    Niech się nam darzy! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wyszedł Ci ten komplecik.Śliczności.

    OdpowiedzUsuń