Byliście tu:)

piątek, 21 grudnia 2012

Resztką sił dla dwóch życzliwych

Czasem ludzie mnie miło zaskakują. Nie tylko ci z blogowego świata, bo tu jestem zaskakiwana bardzo pozytywnie co rusz:) Dlatego wczoraj, choć byłam naprawdę zmęczona (to jeszcze nie świąteczna krzątanina, ale mało snu i późne powroty do domu), powstały z wielka przyjemnością dwa małe upominki.
Z tego jestem naprawdę zadowolona. Dla kogoś, kto lubi raczej skromne rzeczy i biżutki nosi rzadko. W centrum muszla szara - bardzo mi się ona podoba.

Mały eksperyment z taśmą do naprasowywania:

Taki mało fotogeniczny, ważne, że obdarowana zadowolona.

11 komentarzy:

  1. wspaniałe naszyjniki, ty to masz talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ale tu u Ciebie cuda, dawno mnie nie bylo to pędze ogladać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Spokojnych, w rodzinnej atmosferze a na nowy rok samych przyjemnych wrażeń i wielu twórczych prac!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja lubię raczej skromną biżuterię - właśnie taką :-)
    Pozdrawiam świątecznie życząc odpoczynku i więcej czasu na to, co lubimy najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  5. No ponownie jestem do tyłu:(( Ale nadrabiam zaległości.
    Pozachwycałam się pierwszym ciastem Izuni:)))Proszę jaką Masz wspaniałą pomoc.Prezenty na Mikołajki bardzo fajne.I masz rację Kasiu ,że jest fantastycznie gdy dzieci potrafią się cieszyć nie tylko z markowych ciuchów.
    No a rokoko i róż urocze:)))Nawet zaczynasz rymy układać:)))
    Wisiorki są bardzo ładne.
    Serdecznie Dziękuję Ci za życzenia i zechciej przyjąć również ode mnie i moich dziewczyn WSPANIAŁYCH RADOSNYCH I PEŁNYCH WYPOCZYNKU ŚWIĄT. Życzymy Tego Tobie i Twoim Najbliższym.
    A i jeszcze Adasiowi i Izie wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie, prace Twoje podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo intersujacy efekt z ta tasma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ZDROWYCH-bo to najważniejsze.
    PEŁNYCH MIŁOŚCI-bo to sens życia.
    WIARY-bo pozwala przetrwać trudne chwile.
    NADZIEI-bo wtedy niemożliwe jest możliwe.
    Radosnych Świąt życzy Aga

    OdpowiedzUsuń