Byliście tu:)

czwartek, 20 grudnia 2012

Na dworze rządzi mróz, a u mnie rokoko i róż

Dziś upływa termin zgłoszeń do Kufrowego wyzwania, a ja jeszcze coś mam w zanadrzu. To jeszcze z zamówień, zrobione w zeszłym tygodniu i dopiero dziś rano wykończone i usztywnione. Wiem, że wyzwaniowych prac jest ogrom i wszystkie super, a już na pewno najwięcej kamei, ale co tam. 
Dla pewnej starszej pani. Miało być z fioletem i frywolitką.

A to też zamówienie, na szybko plątane wczoraj wieczorem. Dla dziewczynki.


Dziś u mnie ciut spokojniej, spać mi się chce...
Miłego popołudnia i wieczoru!

3 komentarze:

  1. Tez mi sie mrozu zachcialo. a jak na razie odwilz u nas. Przypomnial mi sie snieg skrzypiacy na podworku rodzicow... Ech... Frywolitki super! Bransoletka tez- dziewczynska bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w wyzwaniu:) frywolitka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne!!!bardzo staromodne w najlepszym znaczeniu tego słowa:)))

    OdpowiedzUsuń