Byliście tu:)

środa, 30 listopada 2011

Wszyscy mają anioły

mam i ja! Pierwsza próba zaliczona. Bez schematu, jest spory, bo ma ponad 10 cm. Do tego pierwsza śnieżynka. Myślę, że nie jest źle:) Nawet usztywnić mi się udało:) Chyba będzie więcej. 


 Bransoletka sutaszowa dla Modrak, dziś poleci. Magda widziała, więc pokazuję.





Wściekłam się wczoraj, bo nie kupiłam sobie kleju. Szewski nadaje się nie powiem do czego. Albo ja nie potrafię go używać. Pierwsze doświadczenia były z klejem guttermann i uważam, że jest najlepszy. Znów kupiłam jakiś niemiecki, ale raczej mu nie dorównuje. Może ciut lepsze opakowanie, ale trwałości jeszcze nie jestem pewna. Pani w pasmanterii czekała na dostawę. Teraz nieprędko będę w mieście w godzinach otwarcia pasmanterii. Na pocieszenie kupiłam sobie zabawkę. "Motif matik". I się pobawiłam. Niezła jazda! Już widzę, jak moje dziecko dobiera się do sprzętu, żeby własne kwiatki tworzyć. Myślałam, że białe to można by zamiast śnieżynek na choince powiesić. I może spróbuję? Ale kolorowe też nie byłyby głupie, zwłaszcza jakby tak połączyć dwa "plecami" do siebie... Na razie są broszki.




   Ot, i cały sprzęt:)

Zrobiłam wczoraj po raz pierwszy domowy paprykarz z makreli. Niezłe! Jak ktoś chce przepis, poproszę o komentarz.
Serdecznie witam nowe Obserwatorki! Pozdrawiam cieplutko.

EDIT: instrukcję obsługi "sprzętu" wzięłam z sieci http://basior.com.pl/templates/img/motifmatik/motifmatik.pdf

11 komentarzy:

  1. Kasiu u Ciebie jak zwykle tyle cudowności, że nie wiem od czego zacząć. Świąteczne ozdoby super-ja pewnie i w tym roku nie zdążę nic zrobić. Bransoletka po prostu cudowna!!!!!!!!Taka kolorowa!!
    Kwiatki fajnie wychodzą, ale jak używać tego ustrojstwa?!
    Proszę o przepis:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, że śliczną bransoletkę będę miała?
    Jest świetna, bardzo mi sie podoba i juz nie mogę sie doczekać!
    Jeszcze raz dziękuję Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności! aniołka bez schematu zrobiłaś,zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek i śnieżynka super,a sutaszowe cuda fantastyczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki sliczne, bransoletka boska, cudna u Ciebie cuda

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę ,bez schematu i jakie piękne:))Potwierdzasz tylko swój niesamowity talent.Bransoletka śliczna:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi szwankuje internet i blog...nic a nic nie dał mi znać, że wstawiłaś nowy post...
    Śnieżynka i aniołek bardzo fajne, ale na mnie wielkie wrażenie zrobiła bransoletka i pomyśleć, że tak niedawno zaczęłaś sutaszową przygodę...cuda już robisz!!! A zabawka bardzo ciekawa:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co wyczarujesz jest cudne! Zaglądam do Ciebie prawie każdego dnia.
    Pozdrawiam
    Ania z Zielonego Wzgórza :)

    P.S. Mogę liczyć na przepis na te wielkie pyszne rogale?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka przepięknie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne,a bransoletka i broszki super :)
    Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń