Byliście tu:)

środa, 2 listopada 2011

Koraliczki, koraliczki...

Czyli tak trochę inaczej niż zwykle. Miał być pierścionek dla mnie, bo zostawiłam sobie specjalnie na tę okazję jeden koralik turkusowy crackle (jeszcze z wymianki u Moteczka), ale jakoś się rozpędziłam. Zresztą ostatnio turkus coś mnie ciągnie, nawet (choć całkiem przypadkowo) buty turkusowe kupiłam. Buty dzieci  wybrały specjalnie dla mnie, ale spodobały mi się bardzo i  jestem z nich zadowolona. 
A zawieszka też mi się podoba. Znów zadecydował przypadek, bo jakoś sznureczki dłuższe przycięłam i szkoda było odcinać, a to krzywo zszyłam sutasz, więc zasłoniłam koraliczkami... Potem postanowiłam zaszaleć i nawet udało mi się zrobić element, który służy do zawieszenia na łańcuszku (nie wiem jak to się nazywa).




Trochę nie taki kolor na fotkach, ale nie zmienię:) Z rozpędu pstryknęłam jeszcze fotki biżutkom z poprzedniego posta. Tu kolczyki chyba lepiej wyszły.
Dzięki za komentarze i odwiedziny! Ciasto dla Was. Karmel orzechowy i bita śmietana. Wysokokaloryczna pychota!

8 komentarzy:

  1. A kysz, a precz mi z tym wspaniałym niestety ciastem!!!
    Biżuteria piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same slicznosci robisz, Kasiu!Ile to trzeba miec cierpliwosci do sutaszu. Bardzo ladne zestawienia kolorow dobierasz :)
    A ciasto pycha, niam niam...
    A w sprawie zabawy, to dokladnej daty nie podalam, bo to ma byc na Swieta. Kazda z nas ma swoje tempo :) Wiec ilosc i tempo dowolne. Mozemy pochwalic sie w listopadzie i w grudniu jakimis pomyslami, pierwszymi krokami, a jak przed samymi Swietami zabraknie czasu to i po mozna pokazac jak to wygladalo na drzewku, czy badz gdzie indziej. Pewnie jak ktos zrobi szybciej to ktos inny bedzie mogl skorzystac z pomyslu :)
    Pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sutasze, ja tez postanowiłam popróbować, cos niecos juz widać, jak skoncze pochwale sie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. No popatrz jakie to cudo przez przypadek powstało :)) Śliczna zawieszka, a ciacho wygląda przepysznie mmmmmmmmmmmmmniammmmmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te Twoje sutasze - bardzo mi się podoba bransoletka i zawieszka na zdjęciu nad ciastem a ciasto .... zapewne pyszne :). Pozdrawiam i zapraszam na moje candy
    http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/2011/11/czas-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, bardzo fajne wszystko...też bardzo lubię turkusowy kolor, zawsze tak fantastycznie dobierasz kolory...ciasto, mniammm, bardzo bym chciała spróbować, wygląda bardzo apetycznie:) pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasta udam że nie widzę.A prace śliczne.Nawet chyba paznokietki pod kolor:))))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://art-ceramika.blogspot.com/2010/08/fotografowanie-bizuterii-czyli-jak.html

    Zajrzyj tu sobie kochana, bo piękne rzeczy robisz, a zdjęcia takie sobie troszkę

    OdpowiedzUsuń