Byliście tu:)

wtorek, 8 listopada 2011

Pomysł na... i komplecik dla pani Grażynki

Pomysł na pudełko na prezent. Szybki, bo tylko taki wchodził w grę. Do jednego z kompletów wykonanych wcześniej. Pudełeczko po perfumach, ścinki z przerabianego swetra, kawałek paska od buta, stary kolczyk i muszle z rozwalonej bransoletki. Do tego klej na gorąco, 10 min. roboty i jest. Wyszło nieco dowcipnie, ale taki był plan. Fotki wieczorne.




A komplet, zważywszy na tempo, w jakim powstawał, podoba mi się podwójnie. Jestem z niego bardzo zadowolona. Pani Grażynka zamówiła duży wisior. Od razu wpadłam na pomysł wykorzystania dużego agatu od Modrak. Do tego podobne kamienie z jakiejś bransoletki mojej mamy:) D4łuższa część wykonana na szydełku tunezyjskim. Szyłam do 1 w nocy. Jeszcze żyję.








Poniedziałek rozpoczął bardzo intensywny tydzień. Nie będę Was nękać postami codziennie, tak akurat ostatnio wyszło. Witam serdecznie nową Obserwatorkę.

14 komentarzy:

  1. A ja już myślałam że nie dam się zaskoczyć Twoimi pomysłami.No i proszę w jak wielkim byłam błędzie:))))Twoja wyobraźnia jest nieograniczona i godzę się pokornie że będziesz ciągle zaskakiwała i to tak fajnie jak tym razem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,ja już za Tobą nie nadążam po prostu :) Nawet bym nie pomyślała,że z takich różnych rzeczy można zrobić takie fajne pudełko,a biżuteria jak zawsze pomysłowa,fajnie to wszystko zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko zabawne :) Jak to niewiele potrzeba, żeby zrobić coś oryginalnego. Twoje sutasze są cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczarowałaś piękny, piękny i jeszcze raz piękny komplet biżuterii :) a do tego bardzo pomysłowe opakowanie– myślę, że p. Grażynka też będzie(jest) zachwycona –bo naprawdę to co zrobiłaś jest tego warte . pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybka jesteś jak strzała z tymi pracami, mnie troche wolniej to idzie, moze dlatego, że robie kilka rzeczy na raz :) Komlecik sliczny a pudełko wyszło bombowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty jesteś Kasiu bardzo pomysłowa!!! Bransoletka piękna!!! Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie myslałam, że ten agat tak pieknej oprawy sie doczeka!
    Super!
    I pudełeczko też świetne. Oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplet! A pudełeczko bardzo pomysłowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to pudełko. Bardzo pomysłowe. A i branzoletka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności prace, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, gdzie Ty jesteś? Urlop od blogowania sobie wzięłaś? Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń