Byliście tu:)

niedziela, 17 lutego 2013

W oczekiwaniu na wiosnę

Udało mi się zmajstrować coś nowego i kolorowego. Podobne kwiatki już były w postaci broszek i na pewno jeszcze będą, bo wzór cieszy się popularnością. Tym razem jednak bransoletka.Trochę pracy wymagała, bo zachciało mi się koralikami ją wykończyć, ale było warto:)

Kolorki są ciut żywsze niż na fotkach.
Zgłaszam ją na wyzwanie u Beatki, będę wdzięczna za oddanie głosu, jak przyjdzie czas:)
Gdzie ta wiosna? Tęsknię za nią bardzo... Może ją przywołam?

 

15 komentarzy:

  1. Nie dziwię się ze ten wzór ma powodzenie - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna i bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna!! :)
    oj warto było tymi koralikami zrobic wykończenie, wygląda super!!! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pracka... zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że warto było!! Jest piękna- mam nadzieję, ze przywoła wiosnę- mam już dość padającego śniegu! I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko, piękna, wiosenna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olá!

    Bem interessante a sua arte!
    Uma saudável semana para você!
    abraço,

    Norminha

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj warto, warto:) z tymi koraliczkami cudeńko.A za wiosna już tęsknię niesamowicie:(((( A tymczasem na razie nadal odśnieżanie:)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń