Byliście tu:)

czwartek, 28 lutego 2013

Tak jeszcze w temacie lasu:)

Czasem tak niewiele potrzeba, żeby coś wymyślić. Niechcący się rozpędziłam, że za dużo zrobiłam, a można tylko 3 prace zgłosić do wyzwania. Decyzją Izy zgłaszam do Wyzwania u Diany zatem kolejny zwierzyniec:

bransoletkę z sówką i kryształkami Svarowskiego (przecudnie błyszczy) 
 

 i kolejną skromną bransoletkę z motylkiem
 
Powstała jeszcze broszka-kwiatek, ale jest już poza limitem zgłaszanych prac:) Kwiatek zrobiony metodą frywolitki szydełkowej ze sznurka woskowanego.
 Zabawiłam się jeszcze i proszę - mój magiczny las w całości:
Właśnie się dowiedziałam, że moja Marylin zdobyła wyróżnienie:) Dziękuję Modrak! 

Kolejne tematy w cyklicznych wyzwaniach, w których biorę udział, są ciekawe, jeszcze nie mam pomysłów, a czy czas się znajdzie jak już wymyślę?

Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. śliczne branzoletki, ta z sówką taka delikatna i ta z motylkiem piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka z motylkiem przesliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również podziwiałam. Są urocze. No i gratulacje za otrzymane Wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń