Byliście tu:)

czwartek, 14 lutego 2013

Wymianka stylowa z zimą w tle

Brałam udział w zabawie u Moteczka. Zajrzyjcie, by zobaczyć wszystkie wymiankowe prezenty, bo są naprawdę wspaniałe.
Ja dostałam przecudne prezenty od Żyrafy:
Zachwycający obrazek , który powala na kolana (zajrzyjcie do Żyrafy, tam jest ładniejsza fotka):
 Dla każdego coś dobrego, czyli przydasie, którymi musiałam podzielić się z dziećmi:) (Iza zgarnęła misia-broszkę, długopis i elfa-zawieszkę, Adaś drugi długopis),
 Gazetkę z tak cudnymi wzorkami haftów, że nie mogłyśmy się z Iza napatrzeć - już są pewne plany na hafciki, piękne serwetki do decu i papiery oraz pycha herbatki i coś słodkiego.
Bardzo dziękuję Żyrafie za ogrom serca i piękne prezenty! Jak tu się nie cieszyć, gdy ktoś posyła tyle dobrego serducha?

Upominki wysłałam do Kasiek W:
Zimową biżuterię w stylu vintage i wełenkę

 Serwetki do decu i herbatki
 Kalendarz z obrazkami retro, gazetkę i własnoręcznie zrobioną, "postarzaną" karteczkę.
 Bawiłam się znakomicie, dziękuję serdecznie Moteczkowi za zorganizowanie zabawy!
Wymianki uzależniają...

13 komentarzy:

  1. Oj tak uzależniają zwłaszcza wymianki u moteczka,śliczne prezenty ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna ta zimowa biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty wykonane i otrzymane.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wymiankowe prezenty - i ten otrzymany, i ten, który dla Kasi przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj uzależniają uzależniają...PRAWDA...
    a prezenciki piękne i otrzymałaś i wykonałaś...cudeńka!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tyle miłych, serdecznych słów! I bardzo się cieszę, że prezencik się spodobał. Zawsze służę wzorkami do wyszywania, wystarczy napisać.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. A pewnie, ze uzalezniaja :P Blogowanie tez... Piekne prezenty. taka welenka to by mi sie przydla ;)

    Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka, same cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty Kasiu :) Ja już dawno nie brałam udziału w wymiance i nawet mi tęskno się robi jak widzę tyle cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne prezenty, kofana jeszcze raz wielkie dzięki za cudowny prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. Same śliczności:)))Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny Twoj wisior! Gratuluje udanej wymianki:-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń