Byliście tu:)

czwartek, 8 marca 2012

Czwartkowo, urodzinowo, elegancko...

Dlaczego urodzinowo? Otóż dokładnie rok temu napisałam na tym blogu swój pierwszy post. Z wielkim niepokojem, czy ktoś w ogóle tu będzie zaglądał, czy ktoś zechce czytać to, co mam do powiedzenia... I okazuje się, że tak! Ten blog, jak kiedyś już wspomniałam, istnieje dzięki Janeczce, która mnie zmotywowała. Jej blog był pierwszym, który przeczytałam od deski do deski i jednym z wielu, do których stale zaglądam. Kilka z Was towarzyszy mi od początku: Guga, Juta, Janeczka, Darias... Poznałam mnóstwo Fantastycznych Osób, brałam udział w wielu wymiankach, zabawach... Zaprzyjaźniłam się z kilkoma naprawdę wspaniałymi Babeczkami... Wciągnęło mnie to blogowanie na całego! Nie potrafię bez Was przeżyć nawet jednego dnia! 
Dziękuję, że jesteście! Dla Waszych komentarzy chce mi się cokolwiek robić, a głowa pęka od pomysłów, których nie nadążam wcielić w życie. Po tym roku moja córka również kojarzy wiele z Was, dopytuje się, co słychać, zaglądamy do Was razem, razem tworzymy coś, co jeszcze rok temu było dla mnie czarna magią - sutasz. Pochłonęła mnie ta technika bardzo. Na początku z braku sznureczków kombinowałam nawet ze sznurka od kurtki, tak bardzo chciałam spróbować. Pierwsze próby były kiepskie, zresztą teraz też dużo brakuje do ideału, ale chyba udaje mi się te braki nadrabiać pomysłami. Oj, za bardzo zaczynam się rozpisywać, ale jakoś tak z okazji tego roczku naszło mnie na refleksje.  Zmierzam jednak do tego, że z okazji tych blogowych urodzin mam dla Was skromny prezent. Kolorki neutralne, troszkę elegancji... To tak chyba również przy okazji naszego święta:) Jeśli nie przeszkadza Wam, że broszka jest wykonana wspólnie przeze mnie i przez moją córkę, jeśli macie na nią ochotę, zostawcie komentarz pod tym postem. Miło będzie, jeśli dołączycie do obserwatorów, ale nie jest to konieczne. Macie na to równy miesiąc, czyli do 8 kwietnia. Zapraszam serdecznie! Proszę również o wklejenie banerka u siebie. Znając mnie, to dorzucę coś dla wylosowanej osóbki:) Co - tego jeszcze nie wiem.


A tak z rozpędu powstała wczoraj jeszcze jedna broszka. Koroneczka obcięta z legginsów Izy, które już do niczego się nie nadawały:)


Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! 

50 komentarzy:

  1. Po pierwsze, sto lat z okazji urodzin :) Po drugie najlepsze życzenia z okazji Dnia Kobiet. Po trzecie, jak najbardziej ustawiam się w kolejce po tę piękną broszkę.
    Pozdrawiam serdecznie i kolejnych lat blogowania z głową pełna pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku i stworzenia takiego fajnego bloga :) Z okazji babskiego święta wszystkiego co najlepsze :)
    Broszki śliczne i oczywiście staję w kolejce,tylko banerek wstawię później :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kochana! Takie święto!
    Wszystkiego najlepszego roczniaku!
    Życzę Ci mnóstwa nowych, fantastycznych pomysłów!
    Radości z tworzenia!
    Spełnienia marzeń i realizacji zamierzeń!
    I oczywiście, aby kolejne lata blogowania były pełne inspiracji, satysfakcji i wielu nowych, fantastycznych znajomości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pomysłów to Ci nie brakuje, starczy na na kolejne lata, czego Ci serdecznie z całego serca życzę:)))
    W kolejce oczywiście się ustawiam, piękna broszka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna broszka - oczywiście nie mogę się powstrzymać przed zapisaniem się w kolejce :) możne szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych pięknych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj naj, fajnie, że jesteś :) dzięki tobie zaczełam współprace z sutaszem :)
    Nieukrywam że z przyjemnością dopisze się na Candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku! A broszka bardzo mi się podoba, więc z przyjemnością stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje!Broszka piekna!!!z przyjemnością staje do ogonka:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku. Broszka jest śliczna więc i ja staje w kolejce. Przytuliłabym jeszcze te kolczyki- wisienki jesli nie mają jeszcze właściela. Napisz maila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę. Informuję również, że paczuszka dotarła - choć uszkodzona. Dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Me encantan, tienen cierto aire romántico!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje rocznicy :) piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu ja nie widzę aby coś brakowało Twoim wyrobom :) Widzę, że jesteś perfekcjonistką :D Ja mam podobnie.
    Życzę Ci następnego twórczego roku blogowania. Niech przykrości Cię omijają a spotyka wszystko co dobre.
    Zapisuję się całkiem nieśmiało ;) buziak

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wiedziałam kiedy wrócić z chorobowego:)))Kochana jak bardzo znane mi są te doznania, które tak pięknie TU dzisiaj opisałaś.
    Cóż można Ci Życzyć ponad to abyś nadal czerpała tak wiele radości z prowadzenia bloga.Abyśmy nadal mogły podziwiać TWOJĄ nieograniczoną pomysłowość zwieńczaną pięknymi pracami.Chociaż teraz mając tak FANTASTYCZNEGO pomocnika przyznaj że jest CI o wiele łatwiej:)))))
    Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie i Świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna broszka :)) zresztą jak i inne prace. Podziwiam :) i zapisuję się oczywiście. Obserwować zamierzam, bo naprawdę warto :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Och! Kamea z sutaszem i koronką -
    Zaaawsze chciałam
    Mieeeć takie coooś! :-D


    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamea, do tego ozdobiona ręcznie... Toż to delicje, nie zwykłe cukierki!
    Smaczek mam, tym bardziej, że nagroda jest w takich pięknych, zachęcających do przemyślań kolorach ;)
    emaoleo@gmail.com , już się obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności rozdajesz, więc nie mogłam oprzeć się pokusie i czym prędzej ustawiam się w kolejce po nie.
    Pozdrawiam i życzę wielu lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjawiam się na wezwanie :D i wielka przyjemnością zapisuje :D
    lece dodać banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję urodzin i zapisuję się po piękny prezent...
    zapraszam w wolnej chwili do mnie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce po to cudeńko. Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochany pomysłowy Duszku nie może i mnie TU u Ciebie zabraknąć! Tyle dziewczyn cieszy się już Twoimi dziełami i ja też chcę :)))
    A tak poważnie to życzę Ci jeszcze wielu latek blogowania, inspirowania i wielu radości z tego płynących!
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności, jak i cała reszta na Twoim blogu. Ustawiam sie wiec grzecznie w kolejce z nadzieja na coś dostane?
    Pozdrawiam.
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    banerek wstawiony i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tu śliczne rzeczy:) z przyjemnością się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna, wspanial byłoby wygrać, zapsuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnione ale szczere 100 lat :***
    Nie mam pojęcia jakim cudem umknął mi ten pościk. Oczywiście zapisuję się z wielką ochotą, bo wiem jakie cuda wychodzą spod Twoich łapek, a jeśli i Izunia przy tym pomagała to bardzo bym chciała mieć w posiadaniu taką piękność.

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nie wiem jak to się stało, że przegapiłam tego posta, ale już nadrabiam:) Zapisuję się na to cudeńko i życzę kolejnych pomysłów, a przede wszystkim na czasu na ich realizację!

    OdpowiedzUsuń
  29. Słoneczne pozdrowienia i gratulacje blogodomiku z Grecji!
    Kocham starą stylu vintage ...
    Nie mogłem przejść przez swoje Panie ...
    Nazwałem tę broszkę za siebie:
    "Pani w welon purpurowy cukru" ...
    Przyjdź do mojego blogodomik:
    Olenka,Ateny, Grecja

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna nagroda :)
    Również się zapisuję :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. No piękne cudeńka. Ta w stylu vintage jest świetna. Piszę się na to *:) Zapraszam do siebie oczywiście: http://iczka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna brocha. Kolory idealne. Ustawiam się w kolejce :)
    kubaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Serceczne życzenia urodzinowe- na pierwszy roczek!!! ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję roczku i życzę następnych;-)
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  36. Spóźnione, ale prosto z serca, urodzinowe życzenia!!! Wiem, że talentu i pomysłów to Ci nie zabraknie...ale czasu na to wszystko znaleźć- to jest marzenie każdej z nas:) I właśnie tego Ci najmocniej życzę- duuuużo czasu na Twoją pasję!!!I zapisuję się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  37. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  39. Cudna broszka więc staje w kolejce.Dopiero od niedawna mam bloga i ma nadzieję,że za rok będę się cieszyła tak samo jak Ty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja mam 8 kwietnia Urodziny, więc może z tej okazji maszyna losujaca b edzie łaskawa dla mnie... bo broszka- jak i inne Twe prace- jest urocza. Ostatnio lubuje się w retro a ona jest niemalże stylową kameą

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna broszka. Zapisuję się szybciutko, na moje urodzinki 9 kwietnia jak znalazł. Może się poszczęści:)
    Pozdrowionka również dla zdolnej Córci.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukieraski:)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Broszka jest cudna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się piękna broszka :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe candy i muszę się zapisać:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. superowa ta broszka....staje w kolejce...i gratuluje umiejetnosci
    asia_jezak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się twoje dzieło z miła chęcią się zapisze. Zapraszam na moje nowe Candy.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. strasznie tu ciasno:D ale spróbuję:D pozdrawiam broszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję roczku! :)
    Broszka piekna! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń