Byliście tu:)

poniedziałek, 25 lipca 2011

Chwalę się!

A mam czym! Dziś pan listonosz przyniósł paczkę. Wiedziałam, że przyjdzie, bo dowiedziałam się, że wygrałam nagrodę główną w wyzwaniu ogłoszonym przez Modrak. Już wcześniej pisałam, że było to dla mnie prawdziwe wyzwanie kolorystyczne. Połączenie czarnego, żółtego i białego. Powstał segregatorek dla Izy. Podoba mi się, ale ucieszyłam się, że nie tylko mi. Modrak miała trudny wybór, bo zgłoszonych prac było dużo, a każda piękna. Zostałam obdarowana po królewsku!
Dostałam:
- paseczek, który jest piękny i właśnie takiego mi brakowało - czarnego, cienkiego i niebanalnego,
- korale - pierwsza moja biżutka łącząca te dwa kolory, a jestem zachwycona, bo nie za wielkie kulki, a korale nie za krótkie, ani nie za długie - leżą jak ulał!
- mnóstwo przecudnych przydasi, w tym koraliki (ha! już zamówiłam do nich sutasz - będzie szycie!), wstążeczki, komplet papierów i różne cudaki do robienia kartek...
- oczywiście miłe słowo na pięknej karteczce. Śliczności! Bardzo, bardzo dziękuję za to wyróżnienie i całe mnóstwo prezentów! Modrak, jesteś kochana!





A na dowód, że wykorzystam  przydasie do kartek, zmajstrowałam takie coś dla pewnej bardzo fajnej Anny. Niestety, nie dysponuję specjalistycznym sprzętem w postaci dziurkaczy i innych cudów, więc kartka prosta. Radziłam sobie nożyczkami, taśmą dwustronną i otrzymanymi podarkami. Miałam też swój karton wizytówkowy. No i szydełkowe "trzy grosze":) Jestem zadowolona, bo jestem też autorką wesołego wierszyka w środku, ale nie mogę pokazać:) Kolory jakieś blade na fotce.

5 komentarzy:

  1. Oczywiście że masz się czym chwalić.Prezenty śliczne.A karteczka cudeńko.Na pewno się spodoba.
    Dzięki za udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuje za te miłe słowa i cieszę się, że nagroda tak szybko została spożytkowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwal się, chwal, bo jest czym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna karteczka, Ty Kasiu to naprawdę potrafisz zrobić coś z niczego :)))))
    A prezenciki superaśne i zasłużone, bo Twój projekt był na prawdę śliczny i cieszę się, że zostałaś doceniona:*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty Ci się trafiły :))) Zrobiona przez ciebie kartka jest śliczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń