Byliście tu:)

piątek, 9 września 2011

O małych Księżniczkach

W Szufladzie zamieszkały śliczne małe Księżniczki, które prosiły, by się nimi  zaopiekowały chętne Dziewczyny i Dziewczynki. Mogą się nią opiekować na różne sposoby:) Jedną z Księżniczek zaopiekowała się mała dziewczynka imieniem Iza. Księżniczka, która ma wielkie serce, zapragnęła z wdzięczności podarować serduszka dziewczynce. Po jednym serduszku na każdy dzień tygodnia... I wyszedł z tego taki kolorowy plan lekcji, który zostanie uzupełniony, gdy plan już będzie stały. Iza się napracowała i mam nadzieję, że zostanie doceniona:)  Ślicznie wyszło, nie? Papier wizytówkowy karbowany, wydruk księżniczki, kredki, flamastry, stempelki motylków od Darii z Kubusiowoinietylko, stokrotki od Modrak, dziurkacze z Biedronki, kleje brokatowe ze sklepu typu wszystko od 3 zł... Podobnie fioletowe kwiatki z poutpouri. Ja tylko napisałam dni tygodnia i użyczyłam kleju do kwiatków.




I coś sobie jest. Powstało specjalnie na wyzwanie.

6 komentarzy:

  1. Na pewno tak piękna praca zostanie doceniona.Przyznaje z wielką ochotą że "wyszło ślicznie". Widać jak duży wkład pracy został poniesiony.
    Przyjmij Izuniu moje gratulacje:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie Artystki! Piękną pracę wykonała Twoja córcia, podoba mi się! Bardzo pomysłowa i ciekawa! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny plan lekcji:))Gratuluje pomyslu i wykonania Izie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały plan lekcji. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Iza!
    Świetnie wyszło!
    Dziękujemy za zgłoszenie do szufladowego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń