Byliście tu:)

czwartek, 17 października 2013

Zimno, ciemno...

A tu taka fajna sówka i nie ma jak jej porządnej fotki pstryknąć. Naszyjnik na wyzwanie cykliczne u Modrak. Tym razem motyw ptak. Sówki bardzo lubię, a ta od Janeczki leżała i czekała. Przeprosiłam się z sutaszem, ale frywolitka musiała być:) Tylko fotki okropne. Nie znoszę jesieni, jak już się tak ciemno i nieprzyjemnie robi:(




Na te chłody powstał komplecik dla koleżanki. Właściwie to jest już drugi komplecik, ale pierwszy pokażę później, jak w końcu powstanie druga mitenka.
Dziękuję Wam za miłe słowa i zapraszam:)

7 komentarzy:

  1. Kasiu szczena mi opadła, naszyjnik jest nieziemski!Uwielbiam te twoje frywolitkowe warjacje!Aż chce siękrzyczęć:więcej, więcej!!! ;o)

    Zapraszam Cię serdecznie do siebie na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  2. komplecik ślicznie wygląda a naszyjnik piękny! frywolika wspaniale pasuje do sówki :)
    a co do jesieni to ja z kolei bardzo lubie jak robi się szybciej ciemno ze względu na to że chętniej w tedy siadam do robótek z ciepłą herbatką bo już tak na dwór nie ciągnie

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jesieni nie cierpię, tej ponurej, mokrej i ciemnej :(
    Śliczna sówka, a komplecik dla koleżanki WOW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś prawdziwą czarodziejką!! :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace :) Powiedz mi czy jest cos czego nie umiesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, mnóstwa rzeczy nie umiem:) Dziękuję Wam Dziewczyny!

      Usuń
  6. Piękny naszyjnik... Taki elegancki!

    OdpowiedzUsuń