Byliście tu:)

poniedziałek, 7 października 2013

Na co dzień i od święta:)

Kolczyki. Niby proste, żeby można je było założyć do pracy, jednocześnie uniwersalne, żeby pasowały do wielu rzeczy. Ale... takie niebanalne (ostatnio lubię to słowo, hi, hi). Z bursztynkami, nadającymi blasku i szlachetności. Przewrotnie połączyłam je ze srebrnymi elementami (tzn. w kolorze srebra). Takie jesienne.


 Zgłaszam je na konkurs na blogu "Rozkręcone myśli"


I tak mi się myśli (a może łapki) rozkręciły, że machnęłam jeszcze naszyjnik.



I jeszcze jedne z pozoru skromne kolczyki, nadające się na co dzień i od święta. Lekkie, frywolitkowe.  Te również zgłaszam do udziału w konkursie.


Lubię te moje szydełka do frywolitek:) Choć dziś powinnam raczej zmienić szydełko na takie do wełny, bo zamówienie czeka....

11 komentarzy:

  1. brązy są the best!! :) czarne kuszące...
    a ja to jakieś "zboczenie" mam, bo ilekroć fotografujesz swoje pracki na otwartej stronie książki czytam te widoczne fragmenty i próbuje odgadnąć CO TO ;)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem przy sztucznym świetle biżuteria daje się fotografować tylko na książce. Zwykle jest to słowniczek ortograficzny, a tym razem (gdzieś się skubany zapodział) są baśnie Andersena:)

      Usuń
  2. Hello your earrings look lovely. Thank you for sharing your pictures. I am your latest follower.Feel free to visit me in the orchard. Sarah

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości, prześliczna biżuteria!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bursztynowy komplet przepiękny!!! Powodzenia w konkursie!
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bursztynowy komplecik mnie wprost zauroczył.Życzę powodzenia w konkursie.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z bursztynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesiennie piękne i rzeczywiście niebanalne. Bardzo pasuje do nich właśnie takie określenie:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy ten bursztynkowy komplecik a czarne kolczyki wpsaniałe!

    OdpowiedzUsuń