Byliście tu:)

niedziela, 13 października 2013

Frywolitkowe wariacje na różne tematy:)

I znów zamiast dziergać mitenki, robię coś innego... Brakowało mi tego, bo w ostatnich dniach zajmowałam się zupełnie czymś innym niż robótki.
Po pierwsze broszka "Jesienne róże" na wyzwanie w Szufladzie.

/

Kanwa jest beżowa, a ten róż delikatniejszy w rzeczywistości...
I przy okazji najnowsza wersja cieniowanych pazurków.

Długo oczekiwany przez koleżankę naszyjnik dla jej mamy. Dostałam takie plastikowe czarne koraliki z nadzieją "ty coś z tego zrobisz"... Co z tego, jak nie miałam kompletnie pomysłu? Po wielu miesiącach z pomocą przyszło szydełko do frywolitki i trochę drobnych Toho.



Mam nadzieję, że się spodoba.

A sobie "machnęłam" taki prosty komplecik, bo akurat mi był potrzebny w tym kolorze.

Synowi zaś może nie machnęłam, bo zmachałam się przy tym jak nie wiem, torcik urodzinowy. Urodziny miał miesiąc temu, ale różne zobowiązania i sytuacje sprawiły przesunięcie spotkania z dzieciakami aż do wczoraj. Chatę trzeba było odgruzować i coś upiec. Częstujcie się, w smaku podobno dobry:) Z wyglądu taki sobie.

Miłego tygodnia!

10 komentarzy:

  1. Kasiu ,broszką się zauroczyłam :) cudna :) Naszyjnik świetnie Ci wyszedł ,a frywolitki to śmigasz w takim tempie ,że ja nie nadążam z podziwianiem :)
    Tort nie wątpię że był smaczny :)
    Mam nadzieję ,że kiedyś nasza wymianka się zrealizuje :) Ja pamiętam tylko nie wiem czy Ty będziesz tak długo czekać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) Na razie Izie nie rozwalił się jeszcze piórnik, choć marzy o nowym, ale spokojnie. Napisz tylko co byś chciała:)

      Usuń
  2. O kurcze.Rzeczywiście ta broszka to cudeńko.A te pazurki, jakże wspaniale się przy niej prezentują. Bardzo pasują kolorystycznie do tej cudownej broszki.
    Naszyjnik również piękny.Co z tego ze tyle oczekiwał na swój dzień. ale za to jak piękny efekt.
    Komplecik super.
    Adasiowi wielu następnych wspaniałych latek życzę z całego serca.Skoro tort urodzinowy dzisiaj, to może zgodzi się przyjąć i te moje życzenia urodzinowe teraz.
    Moc serdeczności i uścisków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle masz wspaniałe pomysły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. broszka przy cieniowanych pazurkach jest przecudna!!!
    ja chyba musze sobie zablokowac Twojego bloga, bo nie ma u Ciebie posta w którym jakaś praca nie podbiłaby mojego serca!
    ;p
    torcik z ptasim mleczkiem? musiał być BARDZO DOBRY!!
    pozdrawiam czarodziejko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże przepiękne.... a ten komplecik fantastyczny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te frywolitkowe dzieła!można się zakochać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne frywolitki :) te czarne kamyki uroczy wygladaja w Twojej interpretacji :) Jubilat juz taki duzy, wszystkiego Najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. różyczki śliczne ale to ten czarny naszyjnik kompletnie mnie oczarował !

    OdpowiedzUsuń