Byliście tu:)

czwartek, 6 października 2011

Ametystowy komplecik dla pani Eli


Prawda, że fajny?  Ametystowy niestety nie ze względu na zawartość, tylko ze względu na kolory. Powstawał od niedzieli, z przerwami, bo ciągle wałęsa się za mną sprzątanie po malowaniu pokoju:) Dobrze, że pomocnicy działają, jednak tylko ja mam specjalizację w zakresie składania prania i umieszczania go w szafie,  a także układania w półkach i wywalania na strych tego, co aktualnie nie jest potrzebne.





Spać, spać, spać! Byle do soboty. Jest nadzieja, że się wyśpię choć trochę. Nie, nie pracuję po nocach. Aż tak szalona nie jestem. Ostatnio. Ostatnio też chodzę spać najpóźniej o 23.30, ale jak mam rano wstawać... Już jesień niestety i moje samopoczucie gorsze.
Na poprawę nastroju przypominam: dziewczyny, zapisujcie się na kolczyki:) Zapraszam serdecznie tutaj.

18 komentarzy:

  1. Fajny? Skromna jesteś :) Śliczny jest ten komplet, uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej przepiękny jest no i ma boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cuda spod Twoich rąk. Śliczne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplecik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny komplet! śliczne odcienie fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny! Obdarowana na pewno będzie zadowolona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe cudeńko! I wykonanie i kolor fantastyczne!!! Pozdrawiam cieplutko, pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że Pani Ela zachwycona. Przepiękny komplecik.
    Pozdrawiam, życząc porządnego wyspania się:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, jest cudowny!!! Podoba mi się i kolor i wykonanie:) Chcę jeszcze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny komplecik:) śliczny kolor...dziękuję za odwiedziny u mnie i dobre słowo:)) biegnę się zapisać na rozdawajkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodam kolejny komentarz, bo zostałaś wyróżniona na moim blogu, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny komplecik i ciekawy blog,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplecik w cudnym kolorze :) Ja teraz też tylko czekam do soboty :)

    OdpowiedzUsuń