Byliście tu:)

piątek, 19 sierpnia 2011

UWAGA: PRZEDŁUŻAMY TERMIN ZGŁOSZEŃ NA WYZWANIE!

W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE OGŁOSZONA PRZEZE MNIE ZABAWA DOPIERO SIĘ ROZKRĘCA, A TERMIN NIESTETY KOŃCZY SIĘ JUTRO I CHĘTNI MOŻE SIĘ JESZCZE ZNAJDĄ, JAK RÓWNIEŻ NA PROŚBĘ MOJEJ CÓRKI, 

PRZEDŁUŻAM TERMIN WYZWANIA

NOWY TERMIN ZGŁASZANIA PRAC TO 25 SIERPNIA

PRZEPRASZAM TYCH, KTÓRZY SIĘ JUŻ ZGŁOSILI, ALE KILKA OSÓB WYRAZIŁO CHĘĆ, A JESZCZE NIE ZDĄŻYLI. MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ ZGADZACIE.
I dziękuję Wam za życzliwość. I jeszcze szczególnie jednej osobie, która sprawiła mi tak wiele radości, że nie mogę wyjść z szoku. Ale o tym jutro, bo na pewno napiszę i dużo pokażę.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz zapraszam do zabawy. W końcu "coś z niczego" można zrobić szybko.
Gdy zaczynałam pisać tego posta miałam naprawdę mało zgłoszeń, teraz coś doszło, ale już postanowiłam trochę zaczekać. JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE.

7 komentarzy:

  1. Ja zgadzam się bez dwóch zdań, jak przeczytałam poprzedniego posta to zrobiło mi się bardzo smutno, więc postanowiłam działać. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jesteś kochana!!!!! właśnie miałam pisać post z niedokończonym zadaniem i marzyłam o tym, byś przedłużyła termin:)
    Dzięki, teraz zdążę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zgłaszam pewien koszyk...wiesz jaki :))
    Ale posta napisze jutro po Twoim :) i pokaże jaki :)

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie:))Zaraz zabieram sie za tworzenie czegos z niczego:)))Tylko pod ktorym postem sie zglaszac?a moze na meila wyslac zjecia?
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech no zostaję przy moich przerobionych koralach ze starej gumki do włosów. Zdjęć nie mam - tej starej gumki:) Może jeszcze bym dorzuciła prace jakie zrobiłam nad dniach z moimi podopiecznymi- butelka ownięta w sznurku. Ok czekam cierpliwie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu: wszystko jedno pod którym postem, będę sprawdzała i notowała wszystkie zgłoszenia. Można też na maila, ja później "pożyczę" od Was fotki i zrobię zbiorczy post ze zgłoszonymi pracami (jak mi się uda). Agus: już napisałam komentarz pod Twoimi koralami, pamiętam te gumki. Jak chcesz, butelka też może być:) Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam moja prace,zdjecia przeslalam na meila wczoraj:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń