Byliście tu:)

czwartek, 9 czerwca 2011

Wyzwaniowo

 A miałam się nie zapisywać... Tylko jakoś mnie tak zakorciło... Właściwie to się jeszcze nie zapisałam, ale zaraz to zrobię. Modrak prowokuje, ale jakże sympatycznie! Przedwczoraj córcia widząc, jak ozdabiam pewną rzecz, przyniosła mi taki mały pusty segregatorek, którego się kiedyś pozbyłam na jej rzecz, taki trochę mniejszy od zeszytu, i poprosiła o ozdobienie.
 Wtedy pomyślałam o wyzwaniu. Już samym wyzwaniem było namówienie mojego dziecka na te kolory! A dlaczego nie różowy? Wczoraj jednak się przekonała, że zestawienie tych kolorów może być fajne. No i jest zachwycona, a i ja nie mogę powiedzieć, że jestem niezadowolona. W końcu lubię takie przeróbki. Dużo fotek, choć mało widać ten czarny listeczek. Iza usiłowała mi wmówić, że on nie pasuje. Przekładałam te kwiatki w różne miejsca, aż w końcu zadowoliłam właścicielkę, a jak dołożyłam kokardkę, mordka była baaardzo ucieszona (jak z tej przysłowiowej wisienki na torcie). Dodam, że ta "okładka" jest zdejmowana, bo pewnie kiedyś czeka ją pranie. Zresztą, z tego właśnie względu jest mało białego koloru - przy zdolnościach młodej szybko będzie szary. Ale jest, zgodnie z założeniami i chyba niekoniecznie musi być go więcej.  Zanudzam Was tylko tymi kwiatkami, ale jakoś same mi wychodzą spod szydełka.




  Zresztą bardzo chciałam coś szybko zrobić, bo tego co ostatnio wydłubałam nie mogę jeszcze ujawnić. Oj, nie mogę się doczekać, kiedy Wam pokażę drobiazgi na wymiankę różaną u Moteczka. Dziś może uda mi się wysłać.  Czekamy do 21.06.
 







Dzięki Wam za komentarze z życzeniami. Głos już prawie odzyskałam, katar chyba przechodzi, ale mój nos jest w stanie.... (od wycierania pojawiły się pęcherzyki z wodą, boli jak nie wiem co). A poza tym ok.

5 komentarzy:

  1. Kasiu, cieszę się, że czujesz się już lepiej:)
    To, co wymyśliłaś jest po prostu SUUUPER!!!! Świetny pomysł i realizacja:)
    Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię że dziecko zadowolone.Świetnie Ci, o przpraszam Wam to wyszło.Gdyby nie pomysł wymagającego klienta to zapewne sama byś az tak wyśmienicie sobie nie poradziła.Noi fajnie że udało Wam się osiągnąć kompromis.Bardzo mi się podoba.
    Gratuluje i pozdrawiam obie Panie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ubronko wyszło Ci bardzo fajnie i zestaw kolorystyczny niezly dobralaś. Nie było wyjścia musiał się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Kasiu, że dochodzisz już do siebie :)
    Co do okładki to na początku myślałam, że to taki pokrowczyk, ale jak się okazało, że okładka to jestem jeszcze bardziej zachwycona :)
    Kolorki śliczne, no i te kwiatuszki :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna praca, wspaniały pomysł i idealne wykonanie:):):)
    gratuluję wygranej u Modrak Kasiu:):):)

    OdpowiedzUsuń