Byliście tu:)

środa, 30 lipca 2014

Zieleń z samego rana:)

Musiałam wypróbować nowe nici:) Decora jest wspaniała, dlatego troszkę nawet spróbowałam hafciku. Proszę o wyrozumiałość, bo kanwa była drobna, xxx malutkie przyprawiały o nerwy i daleko im do doskonałości. Miałam zamiar zrobić pierścionek z haftowanym środkiem, ale czegoś mi brakowało, więc wykorzystałam frywolitkowe kwiatuszki i próbki, które w sam raz mi pasowały. Tak oto powstał naszyjnik w przepięknych barwach lata.
Wysłałam foto na letni konkurs w Beads.pl, gdzie nieraz zaopatruję się w rozmaitości.
Fotki wyszły nawet fajne o poranku wśród zieleni:)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny, szczególnie zaś za pozostawione słówka!






7 komentarzy:

  1. Piękny wisiorek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Decora cudna! Fajny kaboszon Ci wyszedł... i całość bardzo apetyczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria, którą tworzysz jest piękna, a ten wisiorek z pewnością pięknie się prezentuje, do jakiegoś letniego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny!!! Bardzo ładny kolorek i wspaniale wykonany!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ladny i jak sobie ladnie "radzi" wsrod cukini :) Zycze powdzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha Ty kochana to umiesz cudeńka stworzyć.....bardzo mi się podoba, taki zieloniutki cały ten wisiorek.

    OdpowiedzUsuń