Byliście tu:)

wtorek, 29 lipca 2014

Różne dobre wiadomości i trochę zaległości

Ale mi się zrymowało w tytule:)
Może jednak zacznę od zaległości, a najprzyjemniejsze zostawię sobie na deser...
Zrobiłam z pomocą chrześniaka mojego męża czółenko ze sklejki, a właściwie zakładki do książki, która miała być ozdobiona decou. Kacper wyciął dwa elementy małą szlifierką, razem wypolerowaliśmy. Potem namoczyłam sklejkę w wodzie, żeby móc wygiąć. Kilka godzin się moczyła, a wszystko po to, żeby drewienko nie pękło.
Wyginałam w następujący sposób: pomiędzy elementami czółenka  umieściłam koralik (można nawet ołówek), a brzegi spięłam mocnymi klamerkami do bielizny. Odczekałam, żeby wyschło. Potem należało wyżłobić szlifiereczką takie małe "dołki", aby umieścić koralik (oczywiście kwadratowy, żeby się dobrze wkleił), następnie wkleić koralik i ozdobić decou.

To czółenko jest lepsze niż poprzednie, bo jest gładkie. Może za luźno tylko nitka przechodzi, ale nie udało mi się bardziej wygiąć czółenka.



Przy okazji ozdobiłam pudełeczko, które już dawno zalegało. Na razie nie ma przeznaczenia.

W ramach podziękowania za pomoc upiekłam ciacho z jagodami:)


Jeśli zaś chodzi o dobre wieści, to odgadłam zagadkę na blogu "Zdolność Tworzenia" i dostałam śliczne pudełeczko z bardzo przydatną zawartością:) Dziękuję serdecznie!



W niedzielę zaś byłam na Festiwalu Rzemiosła Dawnego w Bolimowie i w podziękowaniu dostałam od znajomej, twórczo zakręconej kobietki super biżu:)


Słoneczniki z krepiny i kawy zrobiłam koleżance na imieniny. Wielbicielka słoneczników:) Kawę też lubi, ale tylko wąchać:)



A tak królisia pod nieobecność dzieci pomaga zdejmować firanki i sprzątać:

Jak pańcia wróciła znad morza, to razem słuchały muzyczki:))))

A najmilsza wiadomość na koniec jest taka, że moje pudełeczko lawendowe i czółenko otrzymały wyróżnienie Gościnnej Projektantki w Szufladzie! Dziękuję, jestem przeszczęśliwa!

3 komentarze:

  1. Czółenko przepiękne!!! Oryginalne na 100%!! Śliczne prezenciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia!
    Jestem pod wrażeniem czółenek. Pudełeczko może być właśnie do ich przechowywania, pod warunkiem, że pozwolisz im odpocząć ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to czółenko no i bardzo mi się też podoba to pudełeczko do kompletu.

    OdpowiedzUsuń