Byliście tu:)

sobota, 20 lipca 2013

Lato III, złote retro i fiolety

Wyplotłam  wczoraj bransoletkę, MUSIAŁAM, bo szalenie podobają mi się naszyjniki i bransoletki typu Oglala. Nauczyłam się tu - fajnie, że są takie tutki. Oj, zeszło się trochę z tymi koralikami:)
Jest bardzo kolorowa, typowo letnia, zatem wędruje na wyzwanie w KK - Lato.  
Jakieś "świetliste" fotki wyszły, ale trudno.




Miałam taką fajną damę ceramiczną  - stara broszka mojej mamy. Kiedyś, na początku mojej przygody z sutaszowaniem, próbowałam ją zmienić w naszyjnik, ale chyba z raz go założyłam. Teraz, po Obszyciu koralikami w odcieniach złota, dużo bardziej mi się podoba. Zgłaszam go na wyzwanie w Szufladzie.



I ostatni naszyjnik - powstał tak po prostu - bo podobał mi się kamień od Modrak. Naszyjnik dwustronny.

I to na tyle dziś. Jak już usiadłam do kompa, to wrzuciłąm hurtem to, co się udało przez ponad tydzień zdziałać. Następnym razem będzie decou:)
Dobrej nocki!

5 komentarzy:

  1. Czego Ty Kasiu nie potrafisz ,teraz same cudeńka z koralików wyplatasz :) Trochę nadrobiłam zaległości u Ciebie i wszystko piękne,jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda!
    jak Ty te koraliki wyplatasz to ja pojęcia nie mam ;)
    inspirujesz mnie...żebym się nie zasiedziała ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ubrałaś fioletowy ten foletoy agat.
    Bardzo mi się podoba!
    I wielkie dzięki za link do tutka na oglalę!
    Bardzo bym chciała taką zrobić. Przynajmniej spróbować zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności:) Naszyjnik z dmą Kasiu piękny:)Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna bransoletka i naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń