Byliście tu:)

sobota, 6 lipca 2013

Dziękuję:)

Że zaglądaliście, nawet, gdy mnie nie było. A długo mnie nie było... I niestety, nic nowego dziś nie pokażę.  Działo się bardzo dużo. I dobrego, i nieprzyjemnego. Ale już powinno być troszkę spokojniej. Chciałabym trochę odpocząć. Dziś po raz pierwszy od nie wiem kiedy wyspałam się. Ale za to plecy bolą niemiłosiernie. Wracam do swoich dłubanek. Ale kiedy nadrobię zaległości? Tyle rzeczy czeka na wysłanie, zrobienie... Na razie dłubię coś obiecanego na szydełku.
Tymczasem, chyba jako pocieszenie za te wszystkie ogromnie męczące dni, dostałam wspaniałą paczuszkę. Ucieszyłam się jak dziecko, bo jak tu się nie cieszyć? Swego czasu złapałam licznik u Modrak i wiedziałam, że dostanę jakąś super niespodziankę.
Kolczyki zachwyciły mnie absolutnie. Eleganckie i - co w moim przypadku ważne - nie za duże:)



 I mnóstwo przydasi: 
serwetki do decu, papier i krem pod (moje zmeczone bardzo) oczy, pachnące kadzidełka (dzieciaki od razu musiały sprawdzić, jak pachną)
i coś do tworzenia biżu:) te fioletowe kamienie są fantastyczne!
Magda, jak zawsze od Ciebie przyleciało duuużo radości! Dziękuję z całego serca!
Na razie to tyle, pomysłów w mojej głowie kłębi się dużo i mam nadzieję do końca weekendu choć troszkę podziałać.
Pa!
P.S. Jak mi się uda, to wrzucę relację z fajnego miejsca, gdzie, byłam. Co prawda nie rekreacyjnie tam byłam, ale warto odwiedzić to miejsce.

4 komentarze:

  1. mam nadzieje, że poprawi Ci się ze zdrówkiem szybko! i ze nic złego już się nie przypałęta:( i znów będziesz Cię tu dużo:) pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj moja Kasiu:)!
    Regeneruj się, zbieraj siły,odpoczywaj.
    A potem działaj i pokazuj!

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, nadrobiłam zaległości:) Pooglądałam posty wstecz i wszystkie cudności jakie wytworzyłaś. Zachwyciłam się milusim pomocnikiem:) Odpocznij, nabierz sił i wracaj z nowymi, cudnymi tworkami. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kasieńko piękności od Modraczka!
    Od samego patrzenia na przydasie pomysły się zlatują :)
    Życzę Ci kochana spokoju, odpoczywaj.
    Serdecznie pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń