Byliście tu:)

czwartek, 26 kwietnia 2012

W poszukiwaniu wiosny

Dziś absolutnie "nierobótkowo":) Na razie pracuję nad czymś większym szydełkowym. Owszem, mam co pokazać, ale to są prezenty wymiankowe, więc muszę jeszcze troszkę poczekać. 
Tymczasem wczoraj znalazłam  chwilkę, żeby dostrzec, jak jest pięknie dookoła. Zdjęcia nie oddają tej całej zieleni, bo mój telefon nie lubi słoneczka. Ale chciałam Wam pokazać, jak fajnie jest o krok od mojego domu:)



Bobry intensywnie pracują:)

A na koniec dorzucam pazury, te pierwsze wytrzymały od soboty do wczoraj, czyli dłuuugo, biorąc pod uwagę, że robię wszystko bez rękawiczek. Nie wytrzymały sprzątania samochodu:) 

Miłego, słonecznego dnia i dzięki wielkie za wspaniałe komentarze! Nadal jeszcze możecie zapisywać się na bransoletkę! I koniecznie zapraszam po różowe landrynki do Izuśki. Do landrynek będzie dorzucone coś pięknego, co pokażemy wieczorkiem. Naprawdę warto!


3 komentarze:

  1. Ale cudny widok u Ciebie, piękne krajobrazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest mieć takie swoje miejsce do pozbierania myśli i odpoczynku =}
    Pazurki fantastyczne =p

    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń