Byliście tu:)

środa, 18 kwietnia 2012

Recyklingi wyzwaniowe

Znacie moje upodobanie do nadawania nowego życia różnym rzeczom. Mam też słabość do wszelakich wyzwań, a te w Szufladzie zawsze są fajne, mimo, że jeszcze nie udało mi się znaleźć w czołówce. To chyba dlatego, że macie fantastyczne pomysły i zawsze jest dużo chętnych. Zawsze podziwiam rozmaite prace na wysokim poziomie.
Dziś do wyzwania Otwórz szufladę - koronki zgłaszam broszkę. Kawałek obciętych dżinsów, koronka z wyrzuconego stanika (akurat jak otworzyłam szufladę rzuciła mi się w oczy), trochę koralików...
Nawet niegłupio wyszło.

EDIT: A tak mi się spodobała, że wymyśliłam, do czego ją dziś przypnę:)Do tego dżinsowa spódniczka i wyszedł sam optymizm:)


Następna rzecz to pudełeczko. Zbieram różne śmieci, w tym pudełeczka po serkach, wiadereczka po śledzikach... Muszę zacząć w końcu te śmieci przerabiać. Pierwsza propozycja z cyklu pudełek jest taka: 

Pudełko po serku ricotta, z przeźroczystą pokrywką. Specjalnie jest ażurowa, żeby było widać, co się kryje w pudełeczku. Może biżuteria?  "Szkatułeczkę" zgłaszam do wyzwania Gościnnej Projektantki Szuflady - Reni "Drugie życie"





Dziękuję Wam za zainteresowanie bransoletką, ciągle zapraszam po cukiereczka, na pewno dorzucę do tego ładne pudełeczko specjalnie na tę okazję wykonane:)
witam nowe Obserwatorki:)
Moje dziecko natworzyło, może zaraz coś wrzucę. Uwaga: szykują się cukierki u Izuśki w iście cukierkowym kolorze. Pewnie jutro.

14 komentarzy:

  1. Niegłupio? Wyszło super! Idealna do np. Dźinsowej kurteczki i letniej, delikatniej, jasnej sukienki. Będzie pasować do wielu rzeczy :)
    Recyklingowanie - skąd ja to znam ;) Od niedawna, kiedy widzę coś do wyrzucenia zastanawiam się, co mogłabym z tym zrobić ciekawego, myję i kolejna bardzo-wazna-rzecz piętrzy mi się w pudełkach (też zrecyklingowanych, a jak!).
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace... dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, broszka jest rewelacyjna!
    Super pasuje Ci do tej bluzki.
    Dziękuję za udział w Szufladowych wyzwaniach.
    Nie trać wiary :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Uwielbiam Wasze zabawy bez względu na wynik, dzięki nim można pooglądać naprawdę wspaniałe rzeczy i samemu wymyślić coś ciekawego:)

      Usuń
  4. Super broszka, też coś uszykowałam na to wyzwanie, a pomysł na pudełko po serku wyborny, Ty to kobieto masz pomysły, super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka jest bosssska! na pewno już niedługo znajdziesz się w czołówce! Ja też mam manię chomikowania różnych wiadereczek, pudełeczek, rolek itp. dobrze,że mam duży strych :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy bardzo bardzo pomyslowe. Powodzenia w wyzwaniach :)

    http://diyblog3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna broszka i pudełeczko bardzo pomysłowe. Ja też uwielbiam nadawać nowe życie przedmiotom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu super broszka,fajne pudełeczko:)Wysłałam Ci maila:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszka śliczna, ja kiedyś próbowałam w tym stylu, ale żadna jakoś nie podbiła mojego serca. Ta jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko fajowskie! Broszka przepiękna!!! Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna brocha :)
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady

    OdpowiedzUsuń