Byliście tu:)

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Organizacyjny pomocnik

Czyli przeróbka puszki po kawie przygotowana na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Szkoda, że nie zdążyłam niczego przygotować wcześniej, aby fotki w dzień zrobić, bo pudełeczko na nici bardzo fajnie wyszło. W roli głównej grubo tkane płótno i frywolitka w wiosenno-letnich kolorach. Wieczko może służyć jako igielnik. To moja największa jak dotąd praca frywolitkowa - serweteczka ma 14 cm średnicy, jednak się faluje, dlatego ją wykorzystałam do ozdobienia pudełka. 






A zaległości nadal są. Cóż, łącze internetowe stale się buntuje. I zdrowie trochę też. Ale idę do przodu i post wkrótce się pojawi.

1 komentarz:

  1. Piękny :) Zdrówka życzę :) ja jutro idę do lekarza i na jeden dzień na mały zabieg muszę do szpitala się zgłosić. Odwlekam to ale teraz nóż na gardle już mam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń