Byliście tu:)

sobota, 1 listopada 2014

Matrioszkowa wymianka, śniadanie na świecie i wygrana

Finał wymianki, którą zorganizaowała Majalena, powinien pojawić się przedwczoraj na moim blogu, ale niestety, dni nie chcą być dłuższe, żeby ze wszystkim zdążyć. To nie jest brak szacunku ani dla mojej pary wymiankowej, ani dla Organizatorki,  które przepraszam i serdecznie dziękuję, bo wymianka naprawdę była udana.
Moją parą była Bożenka prowadząca bloga Mam i ja. Wspaniałe prezenty przygotowała dla mnie. Uwielbiam matrioszki, cieszę się, że u mnie zagościły. Piękny chustecznik, słoiczek pełen cukierasów, pyszne herbatki i nóstwo przydasi:) 





Ja przygotowałam prezenty razem z moją córką. Zobaczcie, jak fajnie jej wyszła matrioszka quillingowa. Ja ją polakierowałam i przykleiłam zapięcie, żeby była broszką:)

 




Iza też pomagała ufilcować matrioszkę, którą umieściłam na pudełeczku. No i raze piekłyśmy lawendowe ciasteczka:) 
Breloczek matrioszkowy już sama zrobiłam na szydełku:)

Wspaniała zabawa!
Matrioszki zgłaszam do zabawy u Karto_flanej "Śniadanie na świecie - Rosja".



Lubię takie dni jak dziś, że w końcu mogę po prostu odpocząć. A rzadko się zdarzają, tym bardziej więc je cenię.
Nie byłabym sobą, gdybym się nie pochwaliła wyrganą w Kreatywnym Kufrze. To ogromne wyróżnienie dla mnie, bo już nie jestem w stanie zliczyć, w ilu wyzwaniach KK brałam udział bezskutecznie. Cieszę się, że bransoletka została doceniona:)
Normalnie skakałam do góry z radości:)
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.
Miłej niedzieli!

4 komentarze:

  1. Kasiiu piekna wymianka i piekne amtrioszkowe inspiracje :) Nie wiem czemu ten inlnkz u Ciebie nei dziala, u mnie pokazuje jeszzc e10 godzin, ale dlategob tze w egulaminie mam zgloszenie przez komentarz, bo nigdy nie wiadomo, czy to ustrojstwo nie zastrajkuje.
    Wyroznienia w KK gratuluje, naparwde zasluzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne matrioszkowe prezenty :)
    fajne zgłoszenie do naszej zabawy "śniadanie na świecie"
    I bardzo gratuluję wyróżnienia w Kreatywnym Kufrze...nie mogło być inaczej! bransoleta jest ŚWIETNA :)
    Korzystaj ze spokojnego czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia!
    ciekawy temat wymianki, zwłaszcza chustecznik, który dostałaś, mi się podoba :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia !
    Wymianka super :)

    OdpowiedzUsuń