Byliście tu:)

niedziela, 10 listopada 2013

I znów minimalistycznie ze słodkim akcentem

Tak jak obiecałam - minimalizmu w Kreatywnym Kufrze ciąg dalszy. Kolczyki na dużych biglach.



I komplecik razem:


a słodkim akcentem jest przepyszne ciacho - sernik trójczekoladowy wg Evenki - u niej jest zdecydowanie piękniej sfotografowany. Robiłam już dwa razy i nie poprzestanę na tym, bo jest  nieziemski:) I z wyglądu i w smaku. Oczywiście u mnie jak zawsze przepis dopasowany do aktualnie posiadanych składników, a oryginalny znajdziecie tutaj.


Smacznego! 
Więcej robótek dziś nie będzie, bo niestety ostatnio moje ręce są zajęte pieczeniem, sprzątaniem i nie ma dłubanek.

8 komentarzy:

  1. Piękny komplecik :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy komplet! Serniczek wygląda bardzo apetycznie, chyba zrobię go przy najbliższej okazji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik śliczny, też lubię minimalizm czasem to lepsze niż przedobrzyć ;). Biel i czerń super elegancko. Smaku mi narobiłaś, coś bedę musiał upiec :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny minimalizm :) Bardzo elegancko sie prezentuje :) Aerniczek to cos dla mnie :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te kolczyki i naszyjnik ! Minimalizm ma swój urok :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik! A serniczek też już podglądałam i skoro druga osoba zachwala, to na pewno go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. komplecik super :)
    nawet serniczek się w tematykę wpasował :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń