Byliście tu:)

wtorek, 12 listopada 2013

A dziś róże w innym wydaniu

Oczywiście na wyzwanie u Aniołowo. Pierwsze z cyklu. Takie fajne wyzwanie, a tak mało chętnych. Sama bym jakoś przegapiła, gdyby nie Tynka:)
Nie jestem do końca zadowolona z mojego decou. Lakier popękał, ale na szczęście jest to pudełko dla mnie - potrzebowałam pudełka na płatki kosmetyczne. Na pokrywce również różyczki - z tych akurat jestem zadowolona. Jak już pisałam wiele razy, nie lubię robić fotek pudełkom i słoikom, bo mi słabo wychodzą. Dlatego dużo fotek do wyboru było i nie mogłam się zdecydować.


Dzięki za odwiedziny i sporo komentarzy, które się ostatnio pojawiają - to takie miłe!

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pudełko. Nie wiem co Ty chcesz od tego decu- wszystko wygląda bardzo dobrze.Róża w poprzednim poście jest super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam, że coś wymyślisz Ty czarodziejko! :)
    fajnie róże na zielonym tle wyglądają!
    :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł Kasiu, widze, że u ciebie się dzieje oj dzieje

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne szydełkowe różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te rózyczki u góry są przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieczko bardzo fajnie wygląda, kolorystycznie bardzo pasuje do całości :) Też nie mam jeszcze dobrego sposobu na fotografowanie słoików, biżuteria łatwiejsza :)

    OdpowiedzUsuń