Byliście tu:)

czwartek, 19 czerwca 2014

Post chwalipięcki:)

Czyli pierwszy z zaplanowanych na dziś postów, bo znów zaległości straszne. Nie wiem kiedy tyle się ich zrobiło. Nie tworzę zbyt wiele, często w ogóle nie mam na to siły, ale mam co nieco do pokazania. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda.
Adaś dostał prezenty z okazji wyróżnienia za pracę zgłoszoną w Klubie Twórczych Mam.


Och, jakże się ucieszył z paczki zaadresowanej do siebie! Tynko, serdeczne dzięki! Na pewno coś powstanie z tych przydasi.
Zdjęcie robione w biegu, już bez słodyczy, bo dzieci pochwyciły wszystko:)
A mnie się dostały kolczyki w letnich kolorkach.
Dziękujemy serdecznie!
 


Udało mi się też wygrać cukieraski u Modrak i oczywiście oniemiałam z zachwytu, jak zobaczyłam te cudeńka. Zdjęcia nie oddają niestety kolorków, u Magdy na blogu lepiej wyszły. Już miały swoją premierę na modelce i wszystkim się podobają biżutki. Ogromne dzięki!
 
A za chwilkę kolejny pościk inny tematycznie:)

1 komentarz:

  1. Kochana ja jeszcze mniej rzeczy pokazałam, bo moja Lilka większość zagarnęła od razu i nie chciała oddać. Kolczyki cudne :)

    OdpowiedzUsuń