Byliście tu:)

piątek, 10 stycznia 2014

Frywolitki 3D ciąg dalszy i kolejny zegarek

Nauka przestrzennej frywolitki wciągnęła mnie ostatnio, a szczególnie podczas wolnych dni. Dla teściowej powstał spory naszyjnik, a właściwie zawieszka sporych rozmiarów do zawieszenia na łańcuszku. Kolorystyka dopasowana do tuniki, którą mama T. niedawno kupiła. Choć zdjęcia nie pokazują, zawieszka jest naprawdę duża i ciekawie się prezentuje.



Nitka metalizowana daje super efekt, ale zabawa z nią jest dość ciężka. Kolejny naszyjnik, którym zaopiekowała się już koleżanka, z użyciem wszystkich kolorów perełek, jakie miałam:)


A teraz chodzi mi po głowie zestawienie czerwonego z czarnym... ale na realizację musi poczekać, bo walczę ze słonecznikami (kiedyś o tym powiem i pokażę słoneczniki).
Powstał, tak zupełnie przypadkiem:) pierścionek z bursztynami.


Na zamówienie córki naszyjnik ze starego zegarka. Tarcza otoczona koralikami w intensywnym kolorze.


Zamówiła sobie też bransoletkę z metalowymi ćwiekami, które dostałam od Janoli. Bazę zrobiłąm chyba jeszcze w wakacje metodą splotu tunezyjskiego na szydełku do frywolitki.


Siłą rozpędu powstały dwie skromne bransoletki.

 
Na koniec miły uśmiech pięknego pyszczka.

Dbamy też o czystość:)

Na razie to tyle, idę walczyć ze słonecznikiem:))

14 komentarzy:

  1. wszytsko bardzo ładne, pierścień bardzo ciekawy, pierwsza zawieszka niezwykle fantazyjna, a zegarek prezentuje się super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne ale naszyjnik pierwszy jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło, że tego bloga odwiedzają nie tylko panie:) Witam serdecznie i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  3. Bardzo ładne wisiorki i uśmiech królika - bezcenny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. 3D... piękne! Wczoraj natknęłam się na frywolitki ankars - są schematy, może coś Ci wpadnie w oko... http://www.liveinternet.ru/users/zoloto-web/rubric/2653104/ - ja popróbowałam się z niebieską bransoletą...
    Ćwieki wykorzystałaś fantastycznie! Wszystko piękne, a mordaś przeuroczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mis ie podobaja te prace w snieznych, oszronionych kolorach :) Lubie takie kolory :)O

    OdpowiedzUsuń
  6. Codowności same :) W zegarku jestem zakochana. Pozdrawiam zdolniachę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super frywolitkowe naszyjniki, ale zegar NR.1!!
    Króliczek - cudooooo :)))
    Wszystkiego najlepszego w 2014r!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria! , szczególnie te wisiory !

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda wyczarowujesz, zawieszki pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisiory super.Ale i pozostałe prace bardzo mi się podobają.Świetny pomysł z tym zegarkiem:)
    A króliczek jest cudowny.
    Bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolczyki 3d. Jeszcze nie opanowałam tego rodzaju frywolitki ale jestem już na dobrej drodze. Może doradzisz mi gdzie podpatrzyć dokładny sposób ich robienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń