Byliście tu:)

wtorek, 10 grudnia 2013

Wymianka Kalendarzowa

Post powinien pojawić się wcześniej, ale wczoraj nie nadawałam się kompletnie do niczego. Moją parą była sama organizatorka, która niedawno po dłuższej przerwie wróciła do blogowania, a pewnie niektóre z Was Ją znają, czyli Kasię prowadzącą bloga "Anielskie Tchnienie".

Dostałam takie wspaniałości, że normalnie brak słów! Każda rzecz pięknie opakowana. Jak sama nazwa wymianki wskazuje, w paczce musiał znaleźć się kalendarz. Mój jest odjazdowy, cudny po prostu. Kasia ozdobiła go za pomocą filcu, ale jakże pomysłowo! Uwielbiam motyw matrioszki, ale jakoś nie mam z nim chyba żadnej rzeczy. No, teraz już mam:) Napatrzeć się nie mogę!



Do tego komplecik zamotków z przemiłej włóczki w kolorkach, które lubię

I dostałam też prezent imieninowy, czyli komplecik: ubranko dla kubeczka z herbatą i podkładkę, w tych samych kolorkach broszka-kwiat

I jeszcze czekolada pyszna i pachnące świeczuszki.  Wszystko razem:
Fantastyczne prezenty, prawda?
Dziękuję niezmiernie gorąco za wspaniałą wymiankę!
Oto, co ja Kasi posłałam:
- kalendarz ozdobiony metodą decoupage z reliefami (są tam inicjały właścicielki) i odrobinką frywolitki; tył jest pokryty skórą,
- sówkowy naszyjnik sutasz z frywolitką (wiedziałam, że się Kasi podobał),
- pierścionek z zamka błyskawicznego i frywolitki,
- kolczyki i bransoletka makramowe
- i jeszcze jedna bransoletka - z milusiej włóczki od Modrak
- oraz oczywiście czekoladka, której nie ma na fotce.






Dla mnie wymianka super! Dzięki za zorganizowanie Kasiu! 

7 komentarzy:

  1. Dostałaś piękne prezenty, ale kalendarz, który Ty zrobiłaś zrzucił mnie z kanapy. Cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jeszcze raz baaardzooo dziękuję za wspaniałą zabawę i jeszcze wspanialsze prezenty! Takie cuda dostać od tak wyjątkowej osoby to czysta przyjemność ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły!!
    kalendarze w obu odsłonach cudne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj można dostać zawrotu głowy od tylu pięknych rzeczy. Jest czym się zachwycać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po królewsku żeście się obdarowały!!! Piękne prezenty wymiankowe!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie Kasieńko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tak- po królewsku!! Cudowności!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to się stało, że przegapiłam tyle postów u Ciebie, Kasiu!!! Wymianka świetna!!! Chatka piernikowa z poprzedniego postu rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń