Byliście tu:)

wtorek, 10 kwietnia 2018

Jeszcze z zeszłorocznych zapsasów

Tak, ciągle nie pokazałam wszystkiego. Ale w sumie niedużo zostało. Z zeszłego roku chyba to już wszystko. 
Były zakładki frywolitkowe na różne okazje, w tym cztery na akcję "Z zakładką do autobusu", zorganizowaną przez właściciela pasmanterii "Haftix".
Świetna akcja :)



Były też dwie na zamóienie.




I paski do zegarków. Najpierw niemałe wyzwanie. Pierwszy pasek frywolitkowy z grubego jedwabiu po prostu mi się nie spodobał, a wyglądał tak:



Ten z kolei był za cienki, więc został bransoletką:


Dopiero trzeci był tym właściwym. Jest wielofunkcyjny, można go nosić bez zegarka jako bransoletkę. 







Pasek do takiego samego zegarka zrobiłam również w pastelach. Na zdjęciu zastępczy zegarek, bo nie miałam oryginału.





I drobiazgi:









Na chwilkę zatrzymam się przy pazurkach, ponieważ pod koniec roku wspólnie z córką podjęłyśmy  decyzję o zakupie sprzętu do manicure hybrydowego. Nie byłam jego zwolenniczką, ale szybko zmieniłam zdanie :) Oczywiście nie jestem  w stanie wytrzymać 3 tygodni z jednym manicure bo bardzo szybko rosną mi paznokcie i szybko się nudzę, ale jak się robi samemu w domu (tu akurat dzieło Izy), to można sobie pozwolić na zmianę co tydzień :)


12 komentarzy:

  1. Very fabulous post showing your many talents 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki.:) Pazurki wyszły bardzo ładnie, super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżutki cudne, ale paski do zegarków... ach...Super się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona! Piękne frywolitki. A pomysł z wielofunkcyjną bransoletką/paskiem do zegarka świetny!
    Iza tak samo utalentowana jak Ty ☺
    Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się frywolitkowe zakładeczki! taką z kwiatuszkiem na końcu chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace!!! Wspaniałe pazurki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że nie muszę decydować która z tych prac jest bardziej urocza. bo faktem jest ,że wszystko mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i oczywiście piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace pokazujesz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżutki cudne, ale paski do zegarków... ach...Super się prezentują
    สล็อต ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz pomysłami i precyzją splotu!

    OdpowiedzUsuń