Byliście tu:)

niedziela, 29 kwietnia 2018

Motyle, motyle

Ciągle jeszcze jest coś do pokazania, choć ostatnio niezbyt wiele powstaje. Wpadam tu na chwilkę,  bo i na komputer niewiele czasu. Przyszła upragniona wiosna, a we mnie jakoś mało siły do tworzenia, nie mam pojęcia czemu. 
Tymczasem postanowiłam jeszcze pokazać motylki. Wzór wymyśliłam sama i jestem zadowolona, ponieważ jest prosty i efektowny.
A ten motyl z Decory wędruje na zoologiczne wyzwanie do Szuflady, może przyniesie troszkę szczęścia?
Pozdrawiam wiosennie













5 komentarzy:

  1. Fabulous butterflies your great with this design ❤🦋❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne motylki, szczególnie podoba mi się ten kolorowy. Pozdrawiam Kasiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze motylki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tymi motylkami mnie zachwyciłaś!!
    Są wspaniałe na lato...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że masz mistrza w tym, co robisz. Boskie motyle, a trzy pierwsze zdjęcia przepiękne. <3

    OdpowiedzUsuń